BlueFeed

Hoe kunnen we u helpen?

Wilt u gebruik maken van onze diensten of heeft u gebruik gemaakt van onze diensten en heeft u vragen? Heeft u hulp of advies nodig? Wij staan telefonisch voor u klaar, of per chat en Social media!

bellen

Even bellen of mailen?

Dat kan via:
Tel: 030 207 2905
Mail: contact@bluefeed.nl
sc

Social Media

Webcare staat elke dag voor u klaar!
BlueFeed HomeKit

Openingstijden

Liever langskomen? Maak een afspraak!
Maandag t/m donderdag: 08:30 - 19:00 uur
Vrijdag: 08:30 - 21:00 uur
Zaterdag: 09:00 - 21:00 uur
Zondag: 09:00 - 18:00 uur

Stel ons vragen middels onderstaande formulier of laat een contactverzoek achter!

Reviews

BlueFeed vindt uw mening belangrijk. Dagelijks werken wij hard om u als klant tevreden te stellen. BlueFeed hoort graag hoe u onze service heeft ervaren.

FAQ

voor overige support vragen kunt u terecht op:

Homey:
https://support.athom.com/hc/nl

Google Nest:
https://support.google.com/

Sonos:
https://support.sonos.com/s/?language=nl_NL

Homey blijft altijd online en actief, ongeacht of u bent ingelogd of niet. Als er zich een rode stip achter uw Homey bevindt, is er mogelijk iets mis. Dit is wat u moet doen.

1. Kijk of Homey stroom heeft

Zorg ervoor dat Homey op een stopcontact is aangesloten met behulp van de originele adapter en kabel en dat dit stopcontact actief is.

2. Kijk wat de LED-ring doet

Bekijk wat Homey’s LED-ring doet en u laat zien:

Oranje – Homey is over het algemeen bezig / bezet (zoals opstarten)

Blauw – Homey downloadt iets van internet (zoals een nieuwe app)

Paars – Homey is momenteel bezig zichzelf bij te werken. Schakel de stroom niet uit.

3. Zorg ervoor dat je wifi online is

Zorg ervoor dat uw wifi-netwerk stabiel is en dat uw netwerk is verbonden met internet. U kunt dit controleren door u aan te melden met uw smartphone op het netwerk waaraan Homey is gekoppeld en door een webpagina te laden.

4. Start Homey opnieuw

Als Homey na alle voorgaande stappen nog steeds niet online is, kunt u Homey opnieuw starten. Trek hiervoor de adapter uit de houder, wacht 10 seconden en sluit hem opnieuw aan. Homey start nu op (met oranje laadanimatie) in een paar minuten.

5. Werkt nog steeds niet – herstel

Als Homey na een herstart en met een geverifieerd werkend WiFi-netwerk geen verbinding met internet maakt, zet Homey in de herstelmodus en verbindt Homey weer met uw netwerk.

1. Zet Homey aan

Zorg dat Homey rechtop staat en verder gaat. Zorg dat Homey minimaal een halve minuut aan staat voordat je verder gaat.

2. Zet Homey ondersteboven

Houd Homey ondersteboven en wacht tot het aftellen van 10 seconden is voltooid. Homey bevindt zich nu in de herstelmodus en zal u vragen om naar setup.athom.com te gaan op een computer.

3. Open setup.athom.com op een computer

Ga naar setup.athom.com op een computer met WiFi en volg de instructies op het scherm. Kies of u alle gegevens wilt wissen (herstellen naar de fabrieksinstellingen), of de gegevens wilt bewaren en Homey wilt blijven gebruiken. Met de wizard op het scherm kunt u Homey nu (opnieuw) verbinden met het gewenste WiFi-netwerk.

4. Optioneel: verbreek gebruikersaccounts (fabrieksinstellingen)

Als u geen (nieuw) Athom-account wilt koppelen aan Homey (fabrieksinstellingen), houdt u ALT op uw toetsenbord ingedrukt als u wordt gevraagd of u al een Athom-account hebt. Klik vervolgens op Geen Athom-account linken. Opmerking: dit werkt het beste in Chrome op Windows of OSX.

Na het updaten en herstarten zonder een account, zal Homey u vertellen om naar setup.athom.com te gaan voor de installatie. Houd nu ALT op uw toetsenbord en druk op Volgende om de fabrieksreset te voltooien.

Bron: athom.nl

Ga in de Homey app naar het apparaten tabblad en klik op het + rechts boven in de hoek. 

Zoek nu in de zoekbalk onderin het scherm het merk van uw apparaat op, als u daar op tikt kunt u uw apparaat selecteren en dan klikt u op installeren

1. Controleer of uw Sonos-product op netstroom is aangesloten

2. Zorg dat de stroomkabel goed is aangesloten op zowel het Sonos-product als het stopcontact. Standaard gaat er een wit lampje branden op je Sonos-product als hij aanstaat en klaar is voor gebruik.
 

3. Koppel uw router los van netstroom en steek te stekker daarna weer in het stopcontact.

4. Geef de router een paar minuten om weer op te starten. Zorg dat uw telefoon, tablet of computer weer verbinding heeft gemaakt met het juiste wifi-netwerk voordat u de Sonos-app controleert.
 

5. Controleer of u met het juiste wifi-netwerk bent verbonden

6. Ga naar de wifi-instellingen op uw computer, telefoon of tablet en controleer of deze verbonden is met hetzelfde wifi-netwerk als Sonos. Zorg dat uw apparaat niet is verbonden met een gastnetwerk, want dit kan verhinderen dat uw apparaat verbinding maakt met Sonos.

Overige informatie

KVK-nummer: 86313789

BTW nummer: NL004225839B58

Rekeningnummer: NL47RABO0197758541